Virtuális Asszisztens
szolgáltatások
Vezesd sikeresen vállalkozásod anélkül,
hogy túlterhelnéd magad!
Mint Virtuális Asszisztens, arra törekszem, hogy minden olyan adminisztratív és támogató feladatot átvegyek tőled, amely elvonja a figyelmedet a fontosabb dolgokról.
Szolgáltatásaim segítenek felszabadítani az idődet, hogy a vállalkozásod fejlesztésére és növekedésére tudj összpontosítani!
Segítek, hogy ne terheld túl magad és azzal tudj foglalkozni, amivel szeretnél.
Nincs elég időd a lényegre?
Elárasztanak az adminisztrációs feladatok?
Delegálj, és fókuszálj arra,
ami igazán számít!
Ki is a Virtuális Asszisztens és mit csinál?
A Virtuális Asszisztens (VA) a jobb kezed az online térben – egy megbízható háttértámogatás, aki leveszi rólad a napi operatív terheket.
Legyen szó adminisztrációról, ügyfélkezelésről, szervezésről vagy akár tartalomkészítésről, egy VA segít abban, hogy te végre azzal foglalkozz, amiben igazán jó vagy – a vállalkozásod építésével.
Célom, hogy vállalkozásodat gördülékenyebbé és hatékonyabbá tegyem. Segítek megszabadulni a mindennapi feladatoktól, így te a vállalkozásod növekedésére és a családodra koncentrálhatsz.
Nézd meg, mi mindenben nyújtok segítséget
a sikered érdekében!
Rend a káoszban: Adminisztráció és szervezés
Az adminisztrációs feladatok rendetlensége elvonhatja a figyelmedet az üzleted növekedéséről.
Segítek rendszerezni az összes dokumentumot, nyomon követni a fontos dátumokat és biztosítani, hogy minden adat helyén legyen.
Az adminisztrációs problémák megszüntetése után több időd marad az üzletépítésre.
Segítség a tartalomgyártásban
Legyen szó hanganyagról vagy kéziratról, én begépelem, igény szerint kijavítom és megszerkesztem – hogy a tartalmad ne csak jó legyen, hanem kész is!
Ezzel időt spórolok neked a tartalomgyártásban.
Határidők betartása?
Nincs több késés!
A határidők állandó csúsztatása stresszforrást jelenthet.
Segítek abban, hogy soha ne maradj le semmiről, és minden feladat időben kész legyen.
A napi teendők priorizálását kezelem, így sosem fogsz stresszelni a következő határidő miatt!
Megbízható háttérmunka döntéseidhez: adatgyűjtés, kutatómunka
Összegyűjtöm, rendszerezem és elemzem a szükséges adatokat, hogy gyorsabban és magabiztosabban hozhass döntéseket.
Legyen szó piacról, potenciális ügyfelekről, versenytársakról vagy eszközökről, én utánajárok és összeszedem neked a lényeget.
Gyors és kreatív szövegírás mesterséges intelligenciával
AI-támogatással hatékonyan készítek szövegeket, blogokat, hírlevelet, weboldalszöveget, közösségi posztokat vagy termékleírásokat – úgy, hogy azok illeszkedjenek a márkád hangjához.
Az AI segít, én finomhangolom – így születnek egyedi, gördülékeny és önazonos szövegeid.
Számlázás és pénzügyek? Ne hagyd, hogy megakadályozzanak!
Számlázni, követni a kifizetéseket, pénzügyi nyilvántartásokat vezetni nem könnyű.
Ne aggódj a pénzügyi adminisztráció miatt – én nyomon követem, rendszerezem és rendben tartom helyetted, semmi nem marad el!
A rengeteg e-mail eláraszt – segítek kezelni!
Túl sok e-mail áraszt el nap mint nap? Segítek rendszerezni és priorizálni a leveleket, így csak azokra kell koncentrálnod, amelyek valóban fontosak.
Dokumentumok kezelése és szerkesztése
Kapkodás helyett rendezettség!
Átlátható dokumentumokat készítek neked – legyen az szerződés, ajánlat, táblázat vagy prezentáció – ezzel is időt és energiát spóroljak neked a mindennapokban.
Segítek tartani a kapcsolatot az ügyfeleiddel
Nemcsak az e-maileket figyelem rendszeresen, hanem más felületeken is – mint a Messenger, Facebook-csoportok vagy egyéb online csatornák – udvariasan és gyorsan reagálok.
Így ügyfeleid mindig érezni fogják a törődést és a jelenlétet – még akkor is, ha te épp más feladatokra koncentrálsz.
Letölthető anyagok: Készen állsz az értékesítésre?
Ha szeretnél értékes letölthető anyagokat (pl.: ebookok, útmutatók, sablonok, munkafüzetek…) készíteni az ügyfeleid számára, de nincs időd rá, ne aggódj.
Megtervezem és elkészítem helyetted ezeket az anyagokat, hogy még több érdeklődőt vonzhass és szakértőként építhesd a márkádat.
Alkalmi díjak
Vállalkozó Anyáknak és Nőknek
BEVEZETŐ ÁRON
PRÓBAÓRA
egyszeri alkalomALKALMI ÓRA
1-9 óraSOS (24 órán belül) és esti óradíj: 8.000 Ft
Választható díjcsomagok
Vállalkozó Anyáknak és Nőknek
BEVEZETŐ ÁRAKON
IDŐ-KALAUZ
10 óraIDŐ-VARÁZSLÓ
20 óraIDŐ-MESTER
40 óraAz árak nettó összegként értendők, alanyi adó mentesek.
Nagyobb csomagok esetén Fizetési ütemezés is lehetséges.
2 részletben: I. részlet 50% szerződés aláírásakor, II. részlet 50% a csomagban szereplő óradíjak felénél.
Pl.: Idő-Mester csomag (40 óra) esetén a II. részlet akkor fizetendő, ha letelt a 20-25 óra.
MUNKAFOLYAMAT
Egyszerű lépések a tehermentesítésedhez!
Kapcsolatfelvétel és Igényfelmérés
Megismerem, mire van szükséged. Ehhez egy rövid kérdőív kitöltésére lesz szükség.
Csomagválasztás és Szerződéskötés
Megbeszéljük az igényeidet, pontosítjuk a feladatokat és segítek kiválasztani a megfelelő csomagot. Esetenként egyedi árat határozunk meg.
Kivitelezés és Egyeztetés
A folyamatok közbeni kapcsolattartás alapján végzem a feladatokat.
Átadás és Támogatás
A végeredményt megkapod, és később is számíthatsz rám, ha valamit javítani vagy finomítani kell.
KI VAGYOK ÉN?
Kata vagyok, a KataDigital megálmodója
Segítek neked abban, hogy ne egyedül kelljen cipelned a vállalkozásod minden terhét.
Több mint 10 éves asszisztensi tapasztalattal a hátam mögött segítek vállalkozásoknak abban, hogy gördülékenyebbé váljanak a mindennapi feladatok.
Az elmúlt években nemcsak szakmai tudásomat fejlesztettem, hanem folyamatosan igyekszem új megoldásokkal is segíteni,
hogy minél hatékonyabb és professzionálisabb szolgáltatásokat nyújthassak.
Célom, hogy levéve a terheket a válladról, segíthessem a napi működésedet: az adminisztratív és asszisztensi feladatokon keresztül a pénzügyi és a marketing feladatokban is.
Támogatlak, hogy több időd maradjon arra, amit igazán szeretsz – miközben a vállalkozásod is szárnyal.
Velem a közös munka nem csak feladatmegoldás,
hanem valódi támogatás!
Megértelek, mert én is ebben élek
Tudom, milyen kihívásokkal jár egyszerre vállalkozni, családot menedzselni, és még magadra is időt találni.
Pont ezért kínálok olyan támogatást, ami valóban könnyebbé teszi a mindennapjaidat.
Rugalmas és emberközeli támogatást kapsz
Nem sablonmegoldásokat adok, hanem figyelek rád.
Együttműködésünk során alkalmazkodom az igényeidhez, és úgy segítek, mintha a saját vállalkozásomon dolgoznék.
Szívvel-lélekkel dolgozom az eredményért
A célom nem csak az, hogy kész legyen valami – hanem az, hogy tényleg működjön és előrébb vigyen.
Ha kell, újrahangolom, finomítom, mert számít, hogy te elégedett legyél.
A hatékony munkafolyamatokat segítő eszközeim
Készségeim, amik a te vállalkozásodat is segítik!
Miért jó neked, ha velem dolgozol?
... mert rugalmas és személyre szabott megoldásokat adok:
Minden ügyfél igényeit figyelembe véve dolgozom, így biztosítom, hogy a szolgáltatásaim tökéletesen illeszkedjenek a vállalkozásodhoz.
... folyamatos támogatást kapsz:
Még a projekt befejezése után is számíthatsz rám, ha segítségre van szükséged vagy finomhangolásra van szükség a munkánkon.
... mert időt és energiát spórolok neked:
Kezeld a napi adminisztrációs és egyéb feladatokat könnyedén, miközben te a vállalkozásod fejlődésére koncentrálhatsz.
... mert széleskörű tapasztalat és szakértelem támogat a háttérben:
Virtuális asszisztensként és webdesignerként is rendelkezem a szükséges tapasztalattal, hogy mindenre megoldást találjak, amit a vállalkozásod igényel.
GARANCIA
Garanciavállalás
1. Határidő Garancia
Biztosítom, hogy a megbeszélt határidőket betartom. Ha előre látható csúszás merülne fel, az ügyfelet időben értesítem és közösen keresünk megoldást.
2. “Hibajavítási és Módosítási” Garancia
Elégedettségi Garancia 3 hónapig
Biztosítom, hogy a saját hibámból adódó problémát, hibákat, a munka befejezte után 3 hónapon belül díjmentesen javítom.
3. “Számíthatsz Rám” Garancia
Minőségbiztosítási Garancia 1 hónapig
Ha bármi nem úgy alakul, ahogy megbeszéltük, javítom – 1 hónapig kérdés és plusz költség nélkül.
4.Rugalmas Együttműködési Garancia
Gyors válaszidőt biztosítok a megbeszélt munkaidőn belül, és az ügyfelek számára elérhető vagyok e-mailben és egyéb egyeztetett csatornákon keresztül.
5. Adatmentési és Biztonsági Garancia
Minden üzleti és személyes információt bizalmasan kezelek, és harmadik fél számára nem adok ki semmilyen adatot. Kérésre külön titoktartási szerződést biztosítok.
GYAKORI KÉRDÉSEK
A GYÍK-ocska segít,
hogy mindent megérts!
1. Mit csinál pontosan egy virtuális asszisztens?
Olyan háttértámogatást nyújtok, ami leveszi a válladról az adminisztráció, szervezés és kommunikáció terhét. Segítek például e-mailek kezelésében, ajánlatkészítésben, számlázásban, posztolásban vagy hírlevelek szerkesztésében.
2. Kinek ajánlott a VA szolgáltatás?
Elsősorban tudatos, elfoglalt vállalkozó anyáknak és nőknek, akik szeretnének időt nyerni és hatékonyabban működni, de nem akarnak teljes állású munkatársat felvenni.
3. Hogyan dolgozunk együtt, ha minden online zajlik?
Mindenről egyeztetünk e-mailben vagy videóhívásban. A feladatokat közös Google Drive, Trello vagy más eszközök segítségével követjük, így minden átlátható és gördülékeny.
4. Milyen típusú feladatokban tudsz segíteni?
Adminisztráció, ügyfélkommunikáció, időpont-egyeztetés, számlázás, közösségi média posztolás, tartalomgyártás, hírlevelek, sablonok készítése – és még sok másban is.
5. Milyen szoftvereket használsz?
Libre Office, Canva, Trello, MyHours, ChatGPT, Word, Excel, számlázó programok, hírlevélküldő rendszerek – mindig az ügyfélhez igazodva.
6. Van minimum havi óraszám, amit el kell kötelezni?
Nem, rugalmasan dolgozom: egyszeri vagy rendszeres együttműködés is lehetséges, megegyezés szerint.
7. Hogyan kezdjük el a közös munkát?
Egy ingyenes online konzultációval, ahol átbeszéljük, mire van szükséged, és hogyan tudok segíteni. Ez alapján kapsz egy személyre szabott ajánlatot.
8. Hogyan történik a fizetés?
Minden esetben szerződést kötünk, és a megállapodás szerinti díjat banki átutalással tudod rendezni, számla ellenében.
9. Mi történik, ha nem vagyok elégedett?
Fontos számomra az elégedettséged. Rendszeres visszajelzésekkel dolgozom, ha valami nem működik, közösen javítjuk – nincs elvesztegetett idő vagy energia.
10. Elérhető vagy sürgős feladatokhoz is?
Előre egyeztetett keretek között igen, de hosszú távú együttműködésnél jobban tudok tervezni és még hatékonyabban támogatni.
11. Mit jelent az, hogy “kreatív VA”?
Nemcsak a rutin feladatokban segítek, hanem ötletelek, javaslatokat adok, látványos anyagokat, sablonokat is készítek, hogy még profibb és tudatosabb legyen a megjelenésed.
12. Kaphatok segítséget egy-egy konkrét kampányhoz vagy letölthető anyaghoz?
Igen, akár egyszeri projektekhez is kérheted a segítségemet – például e-book, ajánlatkérő oldal vagy kampánylevél elkészítéséhez.
Vedd fel velem a kapcsolatot!
Ha úgy érzed, hogy Virtuális Asszisztensként segíthetek neked, töltsd ki az alábbi űrlapot, és keressünk egy időpontot a részletek megbeszélésére, díjmentesen!
