Virtuális Asszisztens

szolgáltatások

Vezesd sikeresen vállalkozásod anélkül,
hogy túlterhelnéd magad!

Mint Virtuális Asszisztens, arra törekszem, hogy minden olyan adminisztratív és támogató feladatot átvegyek tőled, amely elvonja a figyelmedet a fontosabb dolgokról.

Szolgáltatásaim segítenek felszabadítani az idődet, hogy a vállalkozásod fejlesztésére és növekedésére tudj összpontosítani!

Segítek, hogy ne terheld túl magad és azzal tudj foglalkozni, amivel szeretnél.

va


Nincs elég időd a lényegre?

Elárasztanak az adminisztrációs feladatok?

Delegálj, és fókuszálj arra,
ami igazán számít!

Ki is a Virtuális Asszisztens és mit csinál?

A Virtuális Asszisztens (VA) a jobb kezed az online térben – egy megbízható háttértámogatás, aki leveszi rólad a napi operatív terheket.

Legyen szó adminisztrációról, ügyfélkezelésről, szervezésről vagy akár tartalomkészítésről, egy VA segít abban, hogy te végre azzal foglalkozz, amiben igazán jó vagy – a vállalkozásod építésével.

Célom, hogy vállalkozásodat gördülékenyebbé és hatékonyabbá tegyem. Segítek megszabadulni a mindennapi feladatoktól, így te a vállalkozásod növekedésére és a családodra koncentrálhatsz.

Nézd meg, mi mindenben nyújtok segítséget
a sikered érdekében!

Rend a káoszban: Adminisztráció és szervezés

Az adminisztrációs feladatok rendetlensége elvonhatja a figyelmedet az üzleted növekedéséről.

Segítek rendszerezni az összes dokumentumot, nyomon követni a fontos dátumokat és biztosítani, hogy minden adat helyén legyen.

Az adminisztrációs problémák megszüntetése után több időd marad az üzletépítésre.

Segítség a tartalomgyártásban

Legyen szó hanganyagról vagy kéziratról, én begépelem, igény szerint kijavítom és megszerkesztem – hogy a tartalmad ne csak jó legyen, hanem kész is!

Ezzel időt spórolok neked a tartalomgyártásban.

Határidők betartása?
Nincs több késés!

A határidők állandó csúsztatása stresszforrást jelenthet.

Segítek abban, hogy soha ne maradj le semmiről, és minden feladat időben kész legyen.

A napi teendők priorizálását kezelem, így sosem fogsz stresszelni a következő határidő miatt!

Megbízható háttérmunka döntéseidhez: adatgyűjtés, kutatómunka

Összegyűjtöm, rendszerezem és elemzem a szükséges adatokat, hogy gyorsabban és magabiztosabban hozhass döntéseket.

Legyen szó piacról, potenciális ügyfelekről, versenytársakról vagy eszközökről, én utánajárok és összeszedem neked a lényeget.

Gyors és kreatív szövegírás mesterséges intelligenciával

AI-támogatással hatékonyan készítek szövegeket, blogokat, hírlevelet, weboldalszöveget, közösségi posztokat vagy termékleírásokat – úgy, hogy azok illeszkedjenek a márkád hangjához.

Az AI segít, én finomhangolom – így születnek egyedi, gördülékeny és önazonos szövegeid.

Számlázás és pénzügyek? Ne hagyd, hogy megakadályozzanak!

Számlázni, követni a kifizetéseket, pénzügyi nyilvántartásokat vezetni nem könnyű.

Ne aggódj a pénzügyi adminisztráció miatt – én nyomon követem, rendszerezem és rendben tartom helyetted, semmi nem marad el!

A rengeteg e-mail eláraszt – segítek kezelni!

Túl sok e-mail áraszt el nap mint nap? Segítek rendszerezni és priorizálni a leveleket, így csak azokra kell koncentrálnod, amelyek valóban fontosak.

Dokumentumok kezelése és szerkesztése

Kapkodás helyett rendezettség!

Átlátható dokumentumokat készítek neked – legyen az szerződés, ajánlat, táblázat vagy prezentáció – ezzel is időt és energiát spóroljak neked a mindennapokban.

Segítek tartani a kapcsolatot az ügyfeleiddel

Nemcsak az e-maileket figyelem rendszeresen, hanem más felületeken is – mint a Messenger, Facebook-csoportok vagy egyéb online csatornák – udvariasan és gyorsan reagálok. 

Így ügyfeleid mindig érezni fogják a törődést és a jelenlétet – még akkor is, ha te épp más feladatokra koncentrálsz.

Letölthető anyagok: Készen állsz az értékesítésre?

Ha szeretnél értékes letölthető anyagokat (pl.: ebookok, útmutatók, sablonok, munkafüzetek…) készíteni az ügyfeleid számára, de nincs időd rá, ne aggódj.

Megtervezem és elkészítem helyetted ezeket az anyagokat, hogy még több érdeklődőt vonzhass és szakértőként építhesd a márkádat.

Alkalmi díjak

Vállalkozó Anyáknak és Nőknek

BEVEZETŐ ÁRON

PRÓBAÓRA

egyszeri alkalom
4.000 Ft
/ óra
Ha először dolgoznál VA-val, és ki szeretnéd próbálni, hogy milyen
Vállalkozásonként egyszeri alkalommal választható!
Max. 3 órára
Egyszeri

ALKALMI ÓRA

1-9 óra
6.000 Ft
/ óra
Ideális kisebb megbízások esetén
Gyors segítség 1-1 feladat, kisebb projekt kivitelezésében
1-9 órás projekt elvégzéséhez ajánlott

SOS (24 órán belül) és esti óradíj: 8.000 Ft

Választható díjcsomagok

Vállalkozó Anyáknak és Nőknek

BEVEZETŐ ÁRAKON

IDŐ-KALAUZ

10 óra
55.000 Ft
5.500 Ft / óra
Amikor még csak kevés és kisebb feladatokat delegálsz
Kisebb projektekhez
10-19 órás projekt esetén
Felhasználási idő: 20 nap

IDŐ-VARÁZSLÓ

20 óra
100.000 Ft
5.000 Ft / óra
Nagyobb projektek besegítésére
Állandó, hosszútávú megbízás esetén
Néhány részfeladat kiszervezésekor
20-39 órás delegálás esetén
Felhasználási idő: 40 nap
Legnépszerűbb

IDŐ-MESTER

40 óra
180.000 Ft
4.500 Ft / óra
Állandó, hosszútávú megbízás esetén
Heti több órás munkavégzés kiszervezésekor
Előre megtervezhető időbeosztással
Felhasználási idő: 60 nap

Az árak nettó összegként értendők, alanyi adó mentesek.

Nagyobb csomagok esetén Fizetési ütemezés is lehetséges.
2 részletben: I. részlet 50% szerződés aláírásakor, II. részlet 50% a csomagban szereplő óradíjak felénél.

Pl.: Idő-Mester csomag (40 óra) esetén a II. részlet akkor fizetendő, ha letelt a 20-25 óra.

MUNKAFOLYAMAT

Egyszerű lépések a tehermentesítésedhez!

KI VAGYOK ÉN?

Kata vagyok, a KataDigital megálmodója

Segítek neked abban, hogy ne egyedül kelljen cipelned a vállalkozásod minden terhét.

Több mint 10 éves asszisztensi tapasztalattal a hátam mögött segítek vállalkozásoknak abban, hogy gördülékenyebbé váljanak a mindennapi feladatok.

Az elmúlt években nemcsak szakmai tudásomat fejlesztettem, hanem folyamatosan igyekszem új megoldásokkal is segíteni,
hogy minél hatékonyabb és professzionálisabb szolgáltatásokat nyújthassak.

Célom, hogy levéve a terheket a válladról, segíthessem a napi működésedet: az adminisztratív és asszisztensi feladatokon keresztül a pénzügyi és a marketing feladatokban is.

Támogatlak, hogy több időd maradjon arra, amit igazán szeretsz – miközben a vállalkozásod is szárnyal.

Velem a közös munka nem csak feladatmegoldás,
hanem valódi támogatás!

Megértelek, mert én is ebben élek

Tudom, milyen kihívásokkal jár egyszerre vállalkozni, családot menedzselni, és még magadra is időt találni. 

Pont ezért kínálok olyan támogatást, ami valóban könnyebbé teszi a mindennapjaidat.

Rugalmas és emberközeli támogatást kapsz

Nem sablonmegoldásokat adok, hanem figyelek rád. 

Együttműködésünk során alkalmazkodom az igényeidhez, és úgy segítek, mintha a saját vállalkozásomon dolgoznék.

Szívvel-lélekkel dolgozom az eredményért

A célom nem csak az, hogy kész legyen valami – hanem az, hogy tényleg működjön és előrébb vigyen. 

Ha kell, újrahangolom, finomítom, mert számít, hogy te elégedett legyél.

A hatékony munkafolyamatokat segítő eszközeim

Készségeim, amik a te vállalkozásodat is segítik!

Miért jó neked, ha velem dolgozol?

... mert rugalmas és személyre szabott megoldásokat adok:

 Minden ügyfél igényeit figyelembe véve dolgozom, így biztosítom, hogy a szolgáltatásaim tökéletesen illeszkedjenek a vállalkozásodhoz.

... folyamatos támogatást kapsz:

Még a projekt befejezése után is számíthatsz rám, ha segítségre van szükséged vagy finomhangolásra van szükség a munkánkon.

... mert időt és energiát spórolok neked:

Kezeld a napi adminisztrációs és egyéb feladatokat könnyedén, miközben te a vállalkozásod fejlődésére koncentrálhatsz.

... mert széleskörű tapasztalat és szakértelem támogat a háttérben:

Virtuális asszisztensként és webdesignerként is rendelkezem a szükséges tapasztalattal, hogy mindenre megoldást találjak, amit a vállalkozásod igényel.

GARANCIA

Garanciavállalás

garancia
1. Határidő Garancia

Biztosítom, hogy a megbeszélt határidőket betartom. Ha előre látható csúszás merülne fel, az ügyfelet időben értesítem és közösen keresünk megoldást.

Elégedettségi Garancia 3 hónapig

Biztosítom, hogy a saját hibámból adódó problémát, hibákat, a munka befejezte után 3 hónapon belül díjmentesen javítom.

Minőségbiztosítási Garancia 1 hónapig

Ha bármi nem úgy alakul, ahogy megbeszéltük, javítom – 1 hónapig kérdés és plusz költség nélkül.

Gyors válaszidőt biztosítok a megbeszélt munkaidőn belül, és az ügyfelek számára elérhető vagyok e-mailben és egyéb egyeztetett csatornákon keresztül.

Minden üzleti és személyes információt bizalmasan kezelek, és harmadik fél számára nem adok ki semmilyen adatot. Kérésre külön titoktartási szerződést biztosítok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

A GYÍK-ocska segít,
hogy mindent megérts!

1. Mit csinál pontosan egy virtuális asszisztens?

Olyan háttértámogatást nyújtok, ami leveszi a válladról az adminisztráció, szervezés és kommunikáció terhét. Segítek például e-mailek kezelésében, ajánlatkészítésben, számlázásban, posztolásban vagy hírlevelek szerkesztésében.

 Elsősorban tudatos, elfoglalt vállalkozó anyáknak és nőknek, akik szeretnének időt nyerni és hatékonyabban működni, de nem akarnak teljes állású munkatársat felvenni.

 Mindenről egyeztetünk e-mailben vagy videóhívásban. A feladatokat közös Google Drive, Trello vagy más eszközök segítségével követjük, így minden átlátható és gördülékeny.

 Adminisztráció, ügyfélkommunikáció, időpont-egyeztetés, számlázás, közösségi média posztolás, tartalomgyártás, hírlevelek, sablonok készítése – és még sok másban is.

 Libre Office, Canva, Trello, MyHours, ChatGPT, Word, Excel, számlázó programok, hírlevélküldő rendszerek – mindig az ügyfélhez igazodva.

 Nem, rugalmasan dolgozom: egyszeri vagy rendszeres együttműködés is lehetséges, megegyezés szerint.

7. Hogyan kezdjük el a közös munkát?

 Egy ingyenes online konzultációval, ahol átbeszéljük, mire van szükséged, és hogyan tudok segíteni. Ez alapján kapsz egy személyre szabott ajánlatot.

 Minden esetben szerződést kötünk, és a megállapodás szerinti díjat banki átutalással tudod rendezni, számla ellenében.

 Fontos számomra az elégedettséged. Rendszeres visszajelzésekkel dolgozom, ha valami nem működik, közösen javítjuk – nincs elvesztegetett idő vagy energia.

 Előre egyeztetett keretek között igen, de hosszú távú együttműködésnél jobban tudok tervezni és még hatékonyabban támogatni.

 Nemcsak a rutin feladatokban segítek, hanem ötletelek, javaslatokat adok, látványos anyagokat, sablonokat is készítek, hogy még profibb és tudatosabb legyen a megjelenésed.

 Igen, akár egyszeri projektekhez is kérheted a segítségemet – például e-book, ajánlatkérő oldal vagy kampánylevél elkészítéséhez.

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Ha úgy érzed, hogy Virtuális Asszisztensként segíthetek neked, töltsd ki az alábbi űrlapot, és keressünk egy időpontot a részletek megbeszélésére, díjmentesen!

Kapcsolat form